Wednesday 17 October 2012

Nasi Arab @ Saba Restaurant

Berkesempatan ke Restoran Saba semasa ke KL baru2 ini, kebetulan pada tarikh hari lahir dua anak saya ( lahir tarikh yang sama tapi bukan kembar ). Selama ini dengar orang kata makanan di situ sedap. Jadi cuba cari le guna GPS sebab saya failed jalan KL ni
Mandi Lamb ni kalau (L) anak saya boleh kongsi 3-4 orang
Kabsah Chicken sedap, kalau yang half ini boleh 2 orang makan
perghhh...Hanith chicken ( yg wife dok tunjuk tu ) ni lembut dan betul2 sedap
Selepas 45 minit....licin
Kalau large (L) boleh 3-4 orang makan ( tapi bergantung pada badan le !! )
half (H) tu boleh share berdua
Kata wife saya, dia lebih suka masakan restoran mamak Penang ( al maklumlah orang Pg ) berbanding masakan Arab ni tapi tak bolehlah nak banding begitu kerana kedua2 masakan jauh berbeza tapi kata sepupu saya, kalau ke sini, lagi tambah lagi lapar !!. Bagi yang nak ke sini tapi tak tau jalan, set coordinate GPS ke N 03 10.498  E 101 44.077  untuk ke Restoran Saba Setiawangsa. Selamat mencuba .


2 comments:

  1. Satu lagi di cawangan Cyberjaya... yang Setiawangsa kami belum cuba walaupun dekat.. In Sha ALLAH nanti kami sekeluarga cuba...

    ReplyDelete
  2. Kami pergi mlm sblm kenduri Ruzaini & Wan, itu pun berani cari sbb guna GPS

    ReplyDelete

Day Trip Ke Narathiwat, Thailand

Kami ke Kota Bharu, dua minggu sebelum Ramadhan, awalnya rancangan cuma 3H/2M bertukar menjadi 6H/5M ( disebabkan ke cancellation of 1st tri...